Poskytovatel platební brány je společnost Comgate, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s.  pro případné reklamace nebo dotazy platbám:

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Platba probíhá přes platební bránu kartou nebo platebními tlačítky bank, případně Google pay, nebo zrychlená platba QR kódem.

Platba probíhá v reálném čase a digitální produkty budou k dispozici ke stažení ihned po dokončení platby.

Platba kartou (podporuje Apple pay + Google pay)

       ⇒po schválení platby obdržíte ihned potvrzení a odkaz ke stažení svého produktu.

Bankovní převod

Platba v mobilní aplikaci

       Průběh platby

  1. Plátce v prostředí platební brány na mobilním telefonu vybere platbu bankovním převodem nebo pomocí QR kódu a následně svou banku.

  2. V dalším kroku plátce zvolí možnost Zaplatit v mobilní aplikaci, zobrazí se instrukce k tomu, aby v systémové liště vybral aplikaci mobilního bankovnictví.

  3. Otevře se aplikace mobilního bankovnictví, plátce se do ní přihlásí obvyklým způsobem (např. pomocí biometrického ověření).

  4. V mobilní aplikaci plátce potvrdí předvyplněný příkaz k úhradě.

Online bankovní převod

       Průběh platby

  1. Ze seznamu bank si zákazník vybere svou banku.

  2. Po výběru banky má zákazník možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu, nebo klikne na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“  a je přesměrován do internetového bankovnictví.

  3. Po přihlášení do online bankovnictví se mu zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol ani banku příjemce.

  4. Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.

QR platba

       Průběh platby

  1. Zákazník zvolí platební metodu QR platba.

  2. Zákazník vybere z nabídky svou banku.

  3. Na mobilním telefonu spustí zákazník aplikaci mobilního bankovnictví, zvolí platbu pomocí QR kódu, ten načte z obrazovky počítače a pokračuje s předvyplněným bankovním převodem na telefonu.

Bankovní převod bez okamžitého potvrzení

       Proces platby

  1. Pokud zákazník nenajde svou banku v seznamu bank na platební bráně, zvolí metodu ostatní banky.

  2. Poté se mu zobrazí platební údaje k platbě jako číslo účtu protistrany, částka a variabilní symbol.

  3. Zákazník se přihlásí do svého internetového bankovnictví. Zde zadá údaje, které zobrazila platební brána.

  4. V případě, že zákazníkův mobil podporuje čtení QR kódů, může zákazník zaplatit pomocí QR platby.

  5. Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je možné platbu potvrdit.

  6. Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu

Přejít nahoru